Lang dag over……

Sogndal vant 🙂

No har eg komt i seng og fått satt på varmeputa om gir meg avslapping i kroppen mens eg høyre vinden susar ute 🙁

Eg har sett Sogndal slått Raufoss 2-0 i serieåpningen 🙂 fått laga mandelsmør sånn at den er klar til eg ska ete frukost. Fast kvar morgon nesten med cottage cheese, banangranola, mandelsmør og syltetøy 🙂 Formen er litt bedre, men mangla ein del enda til eg føler meg klar til å reise på årsmøte og treffa folk 🙁 men ei god natt og litt bedre vær er lov å håpa på!

Ynskjer dere alle ei god natt og ta vare på kvarandre 🙂 <3

Natta 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg