Lang dag med febersjuk gut!

No er da snart natta for min del og, men kjenner eg er litt uroleg i kroppen og da må eg bruka litt tid. Skulle jo egentleg ha reker i kveld, men når ein har sjuke unge so slepper ein alle planer og gjere det beste for han/ho skal ha da bra. I dag har eg heldigvis sluppe å ha hatt panikk for lillegut har ikkje hatt so høg feber som forrige kvelden.

Søve godt 🧡🫶🏻

No blir da litt meir av go’ serien 911 før eg søve. Da ha vært litt vind i dag so eg kjenner kroppen er litt meir stiv og smertefull. Men ryggen er værst enda so eg håpa eg kjem meg på enten gåtur eller trening i helga. Men før da lyte me ein tur sånn at eg får ordna bilen. Greit å ha dan i orden til vinteren og ein ska køyra på glatta 😊

No håpa eg på ein bedre dag i måro for lillegut sånn at me kan være ute litt og meir nede. I dag har me vært mest på soverommet og sett tv og sove. Begge trengte å sova og slappe av.
God natt og sov godt 🫶🏻 Ta vare på kvarandre 🧡🍁🍂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg