Kvifor er da vanskeleg å forstå at ein har usynlege diagnoser?…..

God kveld, kjære lesara 🙂

Eg lurer mest på i kveld kvifor da er så vanskeleg og forstå ein person som har usynlege sjukdommar… Eg skriver litt om da for et veit da er eit spørsmål mange lurer på. 

Dårleg vær i kveld 🙁

Eg skjønnar litt ka folk meinar og tenker, men viss ein person sitter mykje mens ein har besøk so virka da kanskje so dan er lat. Men da dei ikkje ser e ka ein gjere før da kjem besøk eller når mann og barn er vekke på jobb og bhg.. Skal folk skjønna da eller sjå da så lyte ein installera eit kamera og vise video’en. Eg er ein av dei som kanskje føler at eg ikkje blir trudd og må ha videobevis for at dei ska skjønna da. 
 

Da og ha angst og ha ting som trigga ein i kvardagen tar mykje energi fra ein. Eg sa vel egentleg til gubben at han sku legga lillegut, men no sitter eg her og han har endeleg sovna etter litt om og men…. Eg tvang meg sjøl te å legga han sia da va ønske sjøl om eg kjenner kroppen streika. Da er da mest sårande at eg av og te er sliten så gubben må legga han oftare eller eg har hatt dårleg netter og treng å kvila i senga og sova tidleg… No sitter eg med smerter i ryggen, men guten min er viktigare enn helsa <3

Pannekaker te middag i dag 🙂

No har eg fått guten te å sova og har komt meg på sofaen og ser film med mannen min. Ynskjer dere ein riktig god kveld vidare og ei god natt 🙂 <3

Kveldskos me mannen 🙂 <3

Vil du følga med vidare?? Bli med i gruppa på Facebook 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg