Kveldsro :)

I går kom me heim igjen. «Borte bra, men heima best» er veldig sant. Da va kjekt å få væra med gode venner i Halden og noken daga på hotell, men ein blir sliten av å væra på tur. Lillegut har vært snill, men eg trur han syns da va godt å komma tebake i bhg. Eg fekk ein roleg dag mens gubben hadde ærend. Planen var egentleg å ta da me ro sia kroppen var sliten etter turen, men eg klarte ikkje å sitta i ro. Så etter frukost og litt tv var da på med musikk og ta vekk gardinene i stova og vaska litt rundt om kring. Eg fekk og ordna med litt flekka på veggane i stova etter leikene te lillegut 🙂

Nye gardiner på plass 🙂

I morgen er da daglegrommet som skal få nye gardiner 🙂 og så blir da baking sidan lillegut har bursdag på mandag 😉

Ellers har kroppen i kveld sagt: slapp av, ting reise ikkje fra deg. Du treng ikkje stresse. So no ska eg snart sjå Vinterveiens helter og kosa meg me strikking 🙂

Ynskjer alle saman ein fin kveld og ta vare på kvarandre 🙂 

Litt bilder fra turen heim:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg