Kvelden e komt og eg er sleten ;-)

God kveld, kjære lesara 😉

Nydeleg start på turen me go’guten 🙂

No sitter eg i sofaen og ser påskekrim på Nrk1. Da er unormalt at eg sitter her og gubben sitter oppe og ser film i senga. Men han lot meg sjå påskekrim så da eg glad sjøl om eg i kveld er veldig sleten. Ruggen er lika teit, men eg klara ikkje å stoppa å gjera ting. 🙁

I måro er da påskeafta og eg er veldig usikker på ka eg orka i måro. Da einaste eg veit er at eg og go’guten ska på gåtur sånn at han får blunden sin som har fortsatt trenger og eg får turen for ryggen sin del og helsa. I dag har eg fått meir farge, men treng å bli flinkare te å bruka solkrem 🙂

I dag har vi hatt besøk og vi har grilla og kosa oss. Da er kald vind hjå oss enda, men allikavel va da kos fordi 🙂 Vi har og hatt påskeeggjakt i dag og so ungane har kosa seg 🙂 

I måro er da påskeafta og me er bedt te svigerfar på middag. Da blir litt kos og stas for lillegut som ikkje ser besten for ofte sidan han jobbar på sjøen i 6 veker i slengen. Da nyttar me dei vekene han er heima te ofta besøk dar og so kjem han hit 🙂

Men no blir da siste del av påskekrim og so natta på meg. Håpar smertene og ubehaget blir bedre etter natta 🙂

Ha ei riktig god natt og ta vare på kvarandre 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg