Kveld og dagen har vært perfekt ;-)

God kveld, mine lesara 🙂

Sleten hund etter å ha vært mange timar ute i dag 🙂

No er me komt i seng og kosa oss med film på tv’n mens Nikki ligger og sover 😉 Ette turen i dag satt eg saman ny bålpanne og kosa meg ute i sola 🙂 go’guten sov godt i vogna si og når han vakna reiste me bort te svigerfar på kaffi og kaka. Han har vært ute i 6 veker so kjekt for guten å treffa besten igjen 🙂

Gulrotkake 🙂

Vi kosa oss med taco til kvelds og eg fekk 20-30 min på senga før kvelds og da gjorde godt. Hadde ein liten angstperiode og panikkanfall sidan ryggen vart so innmari vond etter me kom heim. Dan roa seg litt etter smertestillande og eg fekk laga gulrotkake 🙂 

Deilig at da ikkje er heilt før kl 22 om kvelden 🙂

Herleg å sjå at da ikkje er heilt mørkt når kl er 22 og ein lufta hunden før seng. 
 

No blir da å sjå ferdig filmen og so sova i håp om bedre rygg i måro når me får besøk og skal grilla… Lillegut og me digga å væra ute no når da blir varmare og sola er framme 🙂

Litt farge fekk eg i dag 😉

Ynskjer dere ei god natt og ta vare på kvarandre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg