Kroppen streikar :(

Opphaldsvær og utsikt fra bilen parkert heima før me reiste 🙂

I natt hadde eg ei god natt og egentleg formiddagen. Eg og mannen såg »Criminal Minds» før me reiste te Gaupne te avtale me hadde. Eg køyrte inn og ut igjen. Ette me var komt heim og da nærma seg henting i bhg so merka eg formen vart dårlegare. Me skulle på middag og gubben sku være barnevakt ettepå, men eg hadde mest lyst å væra heima. Eg reiste ned dit og var framme igjen te fotballkampen. 

Haugesund – Rosenborg som enda 0-0. Bedre lykke neste kamp RBK 😉

Masse smerter i nakken i kveme resulterte i tidleg i seng med smertestillande og straumapparat. Eg håpa da hjelper til å sova godt og er klar te ei god natt søvn. I måro er da kurs og so kjem tantebarnet mitt på besøk. Håpa smertene har gitt seg litt te da 🙂

Klar for å reisa pao besøk og middag 😉

Ynskje alle saman ein fin kveld vidare og ei god natt 🙂 Ta vare på kvarandre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg