Kroppen er bare utlada….

I kveld er eg tung i kroppen, tett i nasen, ekstrem hoveverk og tung te sinns. Men da er vekke i måro håpa eg for eg må fortsette å forbreda te feiring av lillegut’en vår 🥰  i dag har eg laga langpanne sjokoladekake som skal bli forma som traktor og pynta. Håpa eg får da te for da blir guten min glad 💙

I måro skal eg lage risbollar og rydde, ordne i huset. Når ein har ein unge og ein kattunge blir da litt rot her og der 🤣🤣

No ska eg sjå litt meir serie før eg ska sova. Ha ei fin natt og ta vare på kvarandre 🫶🏻

Eg ynskjer gjerne at dere går inn på lenka og hjelper denna fantastiske dama som treng midlar te å få hjelp. Ho er gift me fetteren te gubben og er verdens beste mamma til 5 stk. Yngste er bare 1 år eldre enn lillegut 😔 Håpa noken ve støtta og hjelpa ho sånn at ho får reist te utlandet og får hjelp. Me ve gjerne ha ho i livet våres enda lenger ❤️❤️❤️ Sara 🥰

 

https://spleis.no/saramichelle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg