Kor er sola og varmen??

Ja, no er ei veka av ferie øve og eg og min kjære har 3 veker igjen og lillegut 2. Me hadde 7 daga på tur dar me kosa oss masse. Hunderfossen og noken dagar i Halden gjorde underverket for oss alle. No er da slåtten heima og gutane mine hjelper til. Eg har litt å gjera i huset før besøket fra Halden kjem onsdag. Men uansett so kosa me oss sjøl om me har meir følelsen av haust enn sommar….

Kroppen min bærer preg av ei veka med mykje aktivitet og so heim te kaldare vær. Ein skal ikkje klaga seie dei på sol og varme, men me har lov å klaga på masse regn og kjøligare dagar enn ein er vant med om sommaren. Da er ikkje normalt at det er 3 grader om morgonen og 8 om kvelden. Gå med boblejakke og langbukse på dagen er heller ikkje normalt. Eg merkar da veldig på kroppen og er meir plaga med smerter og mindre søvn enn vanleg. 

No er me på ein liten biltur og lillegut ha sovna. Da regna og da er eit kjedeleg og trist vær 🙁 Eg håpar inderleg da blir finare vær og varmare sånn at me kan kosa oss når sommergjestene kjem 😉 <3

Ha ein flott søndag og ta vare på kvarandre 🙂

Heia Sogndal og Rosenborg i dag 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg