I dag skal eg male :-D

God dag, mine lesara 🙂

Grått ute 

I dag er dagen dar eg ska begynna å male i daglegrommet og få vekk stygge merker her og der. Eg var tidleg oppe i dag for eg sku sitta på med gubben som sku på jobb. Sidan pappa er opptatt med lamming i fjøsen og mamma er slått ut av influensa so henta eg bilen hennas som var ferdig på verkstad. 

Me hjelper fortsatt til i fjøsen og da er voldsom stas for lillegut å væra med. I går ville han sitta på med besten aleina i traktoren og da er ein milepæl for begge 2. 

Mandelsmør 🙂

No har eg laga mandelsmør og er klar te lunsjen sia 😀 Sidan eg har blitt inspirert av influensar med fargen so venta eg te eg er heilt ferdig me malingen av rommet før eg legge ut bilder. Kor lang tid eg brukar veit eg ikkje. Da er kroppen so bestemmer 🙁 Men med Rammstein sin nye plate på øyrene ska da gå bra 😉 

Ha ein nydeleg torsdag 🙂 og ta vare på kvarandre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg