I dag er kroppen tung….

I dag er kroppen tung og sleten. Eg driver og lager noke heime til me skal på besøk heima, men da er ikkje stressande. Har ordna med PowerPoint for min kjære som skal ha foredrag i helga og vært i bursdag i går. Sove litt dårleg siste 2 nettene så da merker eg da på kroppen. Heldigvis ikkje frost i natt. Alle 3 klarte å forsove seg i dag 🙈 da er ikkje ofta heldigvis.
No er eg komt på Kaupanger og skal inn til samtale. Eg er glad eg ikkje skal på jobb i dag, men har litt å ordna fordiom. Lillegut må ha meir varmare klær og kanskje eg finne ei fin haust/vinter jakka te han ☺️

No skal eg inn og ynskjer dere difor ein flott formiddag og ta vare på kvarandre 🍁🍂🫶🏻

Trøytt og sleten 🌸
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg