Heima me febersjuk gut 🫶🏻

Å være mamma betyr at ein må ha tid te ungen sin og sidan eg henta han i går so har han hatt feber. Eg var redd i går kveld sidan eg var aleina og lillegut hadde nesten 40 i feber. Eg er gla eg har foreldra mine i nærheiten i sånne tilfelle og eg er aleina heima, men trur nok min sambuar blir litt engsteleg når han er langt vekke 😔

Kosa oss med film på senga 🥰🐾

No kosa me oss me film på senga og lillegut håpa eg sovna etter kvart 🤞 ikkje so høg feber no heldigvis 🧡 so no håpar me da er bedre. Vært uheldig denna guten 😔

Eg syns eg klara meg fint mens gubben er vekke, men skulle gjerne vært smertefri i ryggen. Men no håpar eg at da blir bedre med ein roleg dag og so får me ordna da me ikkje rekk i dag ein anna dag eller seinare når lillegut har sovna 🥰🧡

Heldigvis lika fint vær sjøl om da er litt kaldt om natta og sur vind om dagen. Og da er meir og meir haust ute 🍁🍂 finaste tiden med alle fargane 🫶🏻 Ha ein nydeleg dag og ta vare på kvarandre 🍂🍁🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg