Heilt vanleg dag på arbeidstrening..

God dag, bloggen

Nå sitter eg og koser meg med jobb på data på arbeidstrening der eg skal lage info til ein tutorial som eg er så heldig å få være med på å lage ilag med 2 andre og noke “sjefer”…

No er da ei stund sia sist. I helga var eg hos ei venninne og me hadde ei skikkeleg daffehelg. Kosa oss med god mat, masse prat og tv. Var eit skikkeleg grisevær, men da gjorde ingenting sidan vi var inne. Min kjære venninne var ikkje heilt einig i da sidan ho er av dan aktive typen.. Men er lov å håpa at neste gang er da bedre for meg og at me kan væra ute for da er ein fin plass dei har.

På sommaren so e da heilt nydeleg dar oppe, men da sler ikkje plassen min i dalen. Og dar oppe var da meir som ein sein haustdag enn vinterfølelse. Var ikkje snø på bakken og var meir ein liten hauststorm fredagskvelden.. Men uansett so kosa me oss. Da einaste minuset for  min del var at eg reagera på vind og veldig kalde hus. So eit hus som ikkje var godt isolert var ikkje heilt bra for kroppen min. Men eg kosa meg fordiom. Søndag gjekk turen heim i skikkelg grisevær og på vegen fant eg noken spennande maskiner som lillegut likte bilder av. Da var godt å komme heim til gutane mine sjøl om da gjorde seg godt med ei helg utenom og.

Sånn skulle me hatt på garden meinte gubben

Mandag og i går so var kroppen heilt ute og køyrte. Eg var så trøytt og sleten i kroppen og smertene var ubehagelege. Mandag klarte eg i allefall og lage middag og være litt med lillegut før leggetid, mens i går so føltes det som eg var i koma heile dagen. Eg gjekk ned for å spise frokost/lunsj kl 13, men kroppen sa bare nei. Så når eg var ferdig med maten så var det opp i senga igjen og litt tv, men ville helst bare sove. Eg fekk sove masse og litt kos med lillegut før han la seg, men eg orka ikkje legge han ein gang og da er første gangen eg har opplevd. Så i dag håper eg at eg ikkje skal være like trøytt ellers så må eg snakke med legen i måro og finne ut ka eg skal gjere. I morgen skal eg og på trening med treningskontakt, men eg føler at vi ikkje heilt passer sammen. Men eg skal la da gå noken ganger før eg evt gir beskjed og så håper eg at eg er motivert til å trene på eigenhand for da er viktigt for meg framover. Eg merker kroppen er øydelagt etter ein dag i senga og da er aldri positivt for noken. I dag klarte eg heldigvis å komme meg opp sånn at eg fekk starta bilen og ordna meg før eg sku reisa på “jobb”!

Lille koseguten Milo 😉

Så i dag må eg fortsette på sokkane til lillegut sånn at eg blir ferdig med dei før eg skal strikke til gubben. Eg syns da er kjekt å strikke/hekle når eg ser at eg får da til. Viss da er sånn at eg sliter så gir eg opp, men eg kan ikkje gi opp på alt. So i dag skal eg begynna å væra litt meir sånn at eg ikkje skal legga meg i senga uansett kor sleten/trøytt eg er. Lillegut fortjener ei bedre mamma enn ei som sover/ligger på senga titt og ofte. Da tjener verken han eller eg på. Og heller ikkje gubben, men da er bare noke eg kan forandre på. Og da hjelper i kvardagen min viss eg klara å fungera meir og meir.

Ein sokk ihvertfall ferdig

Ynskjer dere alle ein fin dag og hugs å ta vare på kvarander 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg