Godt nyttår 😊

God kveld og godt nyttår 😊

No er da lenge sia eg har skreve eit blogginnlegg. Eg har hatt ein dårleg periode med mykje smerter siden sist innlegg. Eg har ikkje vært i arbeidstrening eller på trening 😔

Litt eigenpleie

Eg sliter mest om vinteren og syns da er plagsomt pga eg klara ikkje so mykje, men eg får jo ikkje gjort so mykje med da. Eg er èin av dei som sjølvmobber og da er ikkje så veldig bra når èin har èin sønn og mann som prøver å gjera da beste for meg når eg har store smerter. I da siste har eg og fundert mykje på korleis eg ska klare ting og funnet ut at eg må ta ting litt i eige tempo og ikkje stresse. Før jul var ting litt på hodet og eg syns da var ubehageleg å ikkje klara å væra heilt ferdig pynta te jul te 1 desember. Kanskje da hadde med at eg var på kurs første veka i desember. I år har eg planer om å væra litt tidligare ute 😜

Da å væra èin sjølvmobbar er ikkje noken ukjent fenomen for mange, men etter at eg følgte Metalheads Against Bullying sin story forrige veka dra da tema var oppe so skjønte jo eg fort at da er da eg har gjort mot meg sjølv og at andre har mobba meg siden barneskulen so har ikkje da hjelpt meg.
No skal eg prøva å væra meir positiv sånn at eg kanskje klara å snu negativitet og dårleg sjøltillit te noke bedre. Da blir eg 100% uføre, men da èin VTA med noke som eg lika å driva med. Da er da som er håpet no. Og da aller største ynskje no er at min kjære med søvnapné kan bruka maska si sånn at eg slepp å væra livredd kvar natt 😔🤯

No skal eg snart legga meg å sova, men da blir med øyreproppar med musikk for min kjære snorker noke so voldsomt 😔😔

No ynskjer eg alle saman ei fin og god natt og ta vare på kvarandre 🫶🌺😊 me har barnefri og det skal eg nyte utenom trening og litt husrydding i måro 👍☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg