Godt nyttår 💐🤗

Hei på dere og godt nyttår 😊

Nyttårsdag og iskaldt 🥶

Ja, no er jo me komt til 11 januar og eg sitter og eter frukost før eg skal på samtale om ca 1time. Jula er rydda vekk og normalen er nesten på plass igjen. Eg har ein del på ”To Do” listen min, men da er heldigvis over lang tid. Sidan da ligger på -12 til -26 innimellom så må eg høyre etter ka kroppen seier. Eg taklar veldig dårleg kulde og får intense smerter når da er på da kaldaste. Da er liksom ikkje mulig å skru av kulden ute, så da fyrer eg, har på varmeovnar (sjølv om straumen er dyr) og har gode klær. Men da har jo seg slek at med dei smertene eg får når er kaldast av og til resultera i at eg sover på sofaen og fyrer så og sei heile natta for ikkje å bli alt for stivt og smertefullt 😢

Detta var fredags kvelden 🥶

I dag er da ikkje så fullt kaldt, men kaldt nok. Er sliten i dag og kjenner kroppen min seier kvile, men har 2 avtala i dag og dan eine håpa eg at me blir høyrt på. Den første skal eg aleina på og da hjelper håpa eg. Eg er blitt så flink til å snakka negativt te meg sjøl og da hjelper ikkje med dårleg sjøltillit, men heller ikkje at andre klagar eller seie ting te meg heller som kan skje. Men no skal eg ete opp og so skal eg heller oppdatera dikka med bilder fra turen min til Florø i går litt seinare i dag 🤗

Ha ein nydeleg torsdag vidare 🤩😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg