God natt, folkens 😊

God kveld, alle sammen 🌸

I kveld har eg ikkje mykje å skriva eller fortelja utanom da ha vært ein fysisk krevjande dag for oss på kurset. Vi har hatt undervisning, spinning, avspenning, styrketrening, individuell samtale me lege og musikkterapi. So dan sosiale biten har vært dårleg på kvelden etter kvelds, men me prata mykje ilag i løpet av kvelden. Da hadde vært enklare å kanskje skrive meir og tatt fleire bilder viss eg ikkje delte rom. Men eg kan sei da at å dela rom var ikkje så gale og da å væra sosial me dei 4 andre i gruppa gjere godt for psyken og mammahjerta 💙

Eg savnar gutane mine, men eg gjere detta for meg sjøl og for sønnen min. Da er fysisk og psykisk krevjande, men eg trur ikkje eg ville vært forutan heller. Skulle gjerne vært me gubben på storefjell og møtt Tommy Steine, men kanskje da kjem ein anledning ein anna gang 😊 #eggjeredaforsonenmin 💙💙

Ingenting er viktigare enn at eg hadde fått orden på stivheiten, men da lyte eg jobba med framover skal eg bli litt bedre. Kan eg få væra med gutane mine på tur te sommaren uten at eg må sei ”nei, denna truen klara eg ikkje!” so kjem eg te å stråla 🤩

Men no er da natta fra Førde og sjukehushotellet 🌸

Ynskjer dere alle ei god natt og sov godt 🫶🏻 hugs å ta vare på kvarandre 🧡

Begge bildene tatt i dag tidleg ☺️
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg