God kveld, folkens 😊

God kveld, bloggen 😊

 

I kveld er da ein ganske så roleg kveld. Lillegut var treig å sovne, men skjønner han godt. Har hatt ein lang dag ute og kosa seg. Vi har vært med min far og hjelpt til med raking og fylling av gras i vogna for å fylle på silo’n. Men da vart med formiddagen for himmelen opna seg og det har regna siden.

No ligger eg i senga og koser meg med Harry Potter og høyrer på lillegut og hunden min sover godt 😴😴 Merker eg er trøytt, men eg har lyst å sjå ferdig filmen før soving. Lille skjønne Nikki (hunden min) ligger ig sover søtt og frister ikkje med verken mat eller ut på do 🤣 Den frøkna der må ha selskapsblære 🤪🙈

Nikki er trøytt i kveld og selskapsblære på topp 🤣🤪

I dag har er over 110% på klokka og merker kroppen gir beskjed at i dag har eg gjort litt for masse, men eg tar ein rolig kveld og slapper av. Sterke smerter i nakke og rygg, men håper ei god natt søvn hjelper 🤞Viss min far skal slå gras i morgen og så hjelper vi vel til. Viss ikkje så blir lillegut med han uansett og eg kan kanskje begynne litt på pakkingen til ferien neste veke. Vi gleder oss til både Hunderfossen og ein tur til Halden til våre bestevenner der. Min mamma skal være med så håper vi får fint vær og kan føle på sommerferie ☀️😎

Lavkarbobrød

Har laga meg lavkarbobrød til ferien og er spent på korleis det går. Har spist litt feil nå siste dagene, men ikkje alt for mykje. Må prøve å komme inn igjen i rytmen, men er ikkje enkelt når man er alene heime i 3 veker. Det er jammen godt min kjære kjem heim neste veke. Vi gleder oss innmari masse begge 2, kanskje alle 3. Nikki skal på ferie hos ein kompis der ho kjem til å ha det bedre enn å sitte i bur mesteparten av tiden vi er i Hunderfossen og viss det da er varmt så er det kjipt for henne. Veldig glad for at vi har venner som kan være hundepasser. Da er vi heller snille og kjøper med noke heim fra Sverige.

Ynskjer dere ei god natt og hugs å ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg