Gleda meg te å sova 😴😴

God kveld, folkens 🌸

No har eg lagt meg i senga og ser ein episode av 9-1-1 før eg ska sova. Eg lyte venta litt til medisinen begynne å virka før eg legger meg te for å sova. Eg har dessverre hatt 2 dårlige netter sidan eg sist skreiv eit innlegg. Eg har ikkje orka so mykje dei siste dagane, men i går så sorterte me i klærne te guttungen og fekk orden på kottet me har på loftet. Dei er store og gode, men da er skråtak og da blir da lite plass på ei sida.

 

Fredag var eg til legen og så hadde me møte med ei dame som ein kan bli frustrert av, men ho gjere berre jobben sin. Eg hadde og ein liten sprekk i går og i dag, men i måro er da å begynne på nytt igjen og neste gang eg er på handel og guttungen skal ha laurdagssnop så må eg væra sterkare og ikkje kjøpa te meg sjølv…. 🙈🤪

 

Eg var på Den Lille Havfruen på fredag heilt aleina og kosa meg 🤩

 

I dag har eg vært og ordna litt på bilen, men sidan da var noke som var litt for mykje rusta so må ha ny og da må eg ut igjen. Men med ein så hyggeleg og grei kar so er da ikkje noke problem. Eg og gubben er glad me har ein som er rimelegare på både arbeid og deler.

 

Fine gutter 🦆💚

 

No skal eg sova sånn at eg er klar te ein ny dag i måro og leik og moro med gutane mine 🥰 Hunden min Nikki ska få seg ein frisørtime og for ho trenger da. Så nå blir ho ganske kort i peisen for ho sliter med kløe og da er ubehageleg å sjå kor ho plages 😔

Milo er veldig glad i kos 🥰🫶🏻 (ein kveld før)

 

Ynskjer dikka ei god natt og ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg