Fredagskveld og feber :(

Da er fredagskveld og roen har senka seg. Lillegutt søve godt i senga si og er klar for bhg igjen på mandag etter forkjølelse. Min kjære har hjelpt meg masse med bæring og i morgen skal han av og stå stand noken tima. Han har funne noke han lika å driva med og da syns eg er veldig viktig og han fortjena ros for da. Eg er veldig glad for eg og lillegut kan støtta han, og so er me flinke te å gi kvarandre fritid til aktivitet ein lika. 

Drittvær ute 🙁

 

Ette 3 daga me baking er eg overraska at eg ikkje har hatt meir smerter, men derimot har forkjølelsen blitt litt verre. Tett som bare da og feber når ein legge seg er ikkje noke kjekt når ein håpte ein vart bedre. Men no er da litt Vinterveiens Helter og straum på ryggen (scenario) før ein skal sove litt. Da er eg klar for å ha kosedag med lillegut før da forhåpentlegvis blir rekekveld hjå naboen i morgen 🙂

Vinterveiene Helter
Straumapparat 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg