Fredag og snart helg :-)

God dag alle saman 🙂

I natt har eg endeleg sove godt. Eg la meg te å sova tidleg og når eg først sovna so sov eg innmari godt fram te eg vakna av lillegut som sto opp. 😀 men når lillegut og gubben hadde stått opp so sov eg vidare ei stund. Eg er fortsatt plaga med tett nase og masse slim etter corona. Da har vært ei plage, men føler er litt bedre i dag og da er veldig godt. Skal ut og ordne med jordbæra våres og finne ut kor eg kan setta kassen te grønnsakene me skal så. Eg har litt lyst og ha grønnsaker og ordne med for da er litt utetid og kanskje litt rimelegare handel noken veker 😛

Lov å tainka positivt av og te. Skal dela litt bilder fra eg har vært ute seinare. Blir ute litt når lillegut kjem heim og 🙂 snøen nærma seg vekke, men mangla litt. Er nok vekke neste veka sidan da skal regna ein del framover 🙂 hata regn, men ve ha snøfritt og mulegheit for å gå tur i utmarka når da er finare vær 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg