Fredag og snart helg på meg og lillegut :)

God fredag, kjære lesara 😉

I dag har eg ein roleg dag sia lillegut er endeleg frisk nok te barnehagen og va so glad for da. Han blei uheldig forkjøla på turen me hadde forrige helg og har vært heima me meg noken daga no. Men i dag var han klar og da får ho mor slappa av og ordna litt i heime før helga og travle daga sidan gubben er vekke til søndag kveld/natt. 
No i det siste har eg dessverre oppdatert lite her inne, men da har hatt sine grunner. Eg har vært plaga sia corona med mykje slim og blir da fort tett i nasen i tillegg. Og so har eg styra på heima med oppussing og har hatt da tøft med veldig mykje tunge og ubehagelege tankar. Eg er og plaga med stiv nakke og skuldra, men da hjelpe fysioterapeuten meg med. 

 

No sitter eg å kosar meg me iskaffe og litt film pao tv’n før eg ska ut og bobla meg i nya boblebassenget. Er meldt mange daga me regn so lyte nyta da no før lillegut er ferdig i bhg 🙂

Gir meg avslapping og ro i kroppen <3

Eg fekk slappa godt av forrige helg og henta meg inn igjen, men mista litt av da no mens lillegut va sjuk, men ei god natt søvn, roleg formiddag og avslapping hjelper til han kjem heim. Har egentleg ikkje so mykje planar i helga, men været håpar eg blir litt bedre sånn at me kan ut litt og 😉

Holda mamma i handa var trygt når ein sku sova 😉 <3 Verdens beste sønn <3 <3

Håpa dikka får ei fin helg og so skal eg prøva å bli flinkare å oppdatera neste veka. Helga er vanskeleg, men skal prøva litt 😉 

Ei som har tatt litt tidleg helg 😉

Ta vare på kvarmaste 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg