Fredag og helg ;)

Dagen i dag kunne ha vært bedre. Natta va seig pga smerter og da hjelper ikkje kroppen at da er snø i lufta og på fjellet 🙁 Men eg fekk kosa med pusen og hekla litt mens eg venta på smertene sku gi seg. 
 

Godpusen vår 😉

Da å ha fibro og reagere på værskifte er ikkje noke kjekt når du har ein sønn som er forkjøla og krever litt ekstra oppmerksomheit. Men eg syns da går ganske bra takka være min kjekke og snille sambuar. Uten han hadde eg ikkje klart da og da er eg takknemlig for 😉

Mens lillegutt søve og sambo er på avtale slappar eg av med film og litt mat. Hekla litt og hente meg inn igjen etter natta før han vakna igjen. I morgen er da A-dagane på Leikanger og der skal vi ut. Eg skal være med sambo for første gang på da og gleda meg masse. Gleda meg og til å høyre på foredrag med spennande folk 😉

Ha ein fin fredag folkens og hugs å klem masse i morgen når Norge endeleg opna igjen kl 16 🙂

 

Snø på fjelltoppane 🙁
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg