Fredag og helg :)

I dag er da fredag og da er blitt helg. Eg har vært på trening i dag for første gang på lenge 🙂 og da gjorde godt. Trøttheiten er dar enda, men eg har klart meg bra i dag og. Eg kjenner eg er sleten og ja, da er feil å føla seg sleten ein dag av og te, men da er normalt seie andre. Eg veit eg treng daga dar eg henta meg inn igjen og kanskje er da i måro eg må gjera da. Men da gjenstår å sjå når eg vakna i morgen 🙂

Trening i dag 🙂
Sveitt dama 🙂

Ska kosa meg med go’guten vår heile helga og gjera siste rest av kontoret ferdig. Merka da er haust og no syns eg da kunne ha slutta å regna. Da regnet vi ikkje fekk på da tørraste kom igjen no. Typisk haustvær, men me ska kosa oss fordiom 🙂

Ynskjer alle saman ei god helg og ta vare på kvarandre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg