Fredag og heim fra Bergen uten Styggen på ryggen :)

Gud for noken daga med positiv energi og lærerikt kurs. Eg er ikkje positiv av meg, men i dag har eg ikkje mykje negativt å komma med. Sitte på båten heim fra Bergen og Styggen På Ryggen ligger igjen i Bergen på hotellet eller kurslokalet. Eg har hatt 2 flotte daga på kurs der eg har vært med medmennesker (likesinna) og gud kor glad eg er for da. I går til frukost følte eg folk såg på meg og tenkte dei værste tankane om meg, mens i dag tidleg hadde eg ingen tankar utenom «Jøss, da regna ikkje«. Sånn er da når du har vært negativ for alt i mange år, men begynna å snu. 

Pause på kurset 🙂

Angsten eg har hatt for by har roa seg og eg kunne få med heva hove rundt i Bergen. Da er dan beste følelsen ein kan ha 🙂

Venta på å få gå ombord i båten på veg heim 🙂

No nærma eg meg Sogndal og pappa kjem og henta meg sidan mannen er heima me lillegut. 
Kjenner eg er fysisk og psykisk sliten, men da er på ein positiv måte. Har merka lite til fatigue onsdag og torsdag, men no når roen senka seg so kjem den. Men eg takla dan bra. Bli endeleg godt å komma heim te gutane mine og dei firbeinte <3 😉 Tusen takk te adle som gjorde dagane mine i Bergen so bra og positive. 

 

Uten filter og fryser litt 🙂 

Ynskjer alle saman ein fin kveld og ei god helg 🙂 Ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg