Fotballkamp på senga….

Grått, snø og trist vær 🥶

No ligger eg på senga og ser Sogndal spela borte mot Grorud. Da regna godt dar høyre eg på mikrofonane 🙈 Eg er glad i fotball og prøve no å få med meg dei siste kampane til Sogndal, Rosenborg og damelaget te Rosenborg 🫶🏻 Lillegut har vært med besten og køyrt på fjellet med ein båt. Han elska å køyre traktor og hadde kosa seg masse på turen opp og ned. Da fekk eg og gubben litt tid te å sjå ”Toll” mens han var på tur.

Men eg merkar at da er kaldare og kroppen meir smertefull. Eg håpa da kjem seg litt når eg får komt meg på trening igjen 👍 Da er 14 daga sia og eg må prioritera da kjenner eg. Føle meg bedre når eg får trena 2 daga i veka 😉

Eg håpar ting forandra seg snart og at me mennesker blir meir hyggelege mot dei som er usynlege sjuke og kanskje skjule da ekstra for å ikkje få fordomma mot seg. Difor er eg glad eg skal på sjukehuset i 4 daga og i desember i 4 daga og få meir kunnskap om fibromyalgi. Da er nok ein sjukdom som kan bli veldig mykje mistolka dessverre 😔

Uansett ka sjukdom eller ikkje ein har stå på og ta vare på kvarandre 🫶🏻🥰 viss at du bryr deg 🧡

Ha ein fin søndag ettermiddag 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg