Første julegavene unnagjort 🎁🎄

No har me vært på tur sia torsdags ettermiddag og er no klare te å pakka siste rest i bilen og setta snuten heim. Men først ska me treffa fetteren te gubben og familien og da er etterlengta 🥰 blir ein liten tur i lag med dei 🧡 Så skal vi køyre heimover og komme oss i hus og rydde vekk før natta tar oss 🙈

Eg har fått handla litt julegaver og så har eg handla noken julekalendergaver te lillegut 🎄🎁 da er godt å få begynt litt 🎅🏼🧑🏻‍🎄

Da snør i Asker og da kan da henda eg får litt julestemning til eg skal heim og ordna med julepynten 🎄🧑🏻‍🎄 Gleda meg til adventstiden og alt som følgjer med. Julemusikk og julefilmar er tingen 🧑🏻‍🎄🎄🎁

Ventetid i bilen 🫶🏻

Ynskjer dere ein fin søndag og ta vare på kvarandre 🫶🏻 og nyt førjulstida 🧑🏻‍🎄🎄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg