Første dag av 3 veker aleina med Lillegut 😎☀️

God dag, Bloggen 😎

 

I dag har min kjære sambuar og forlovede reist på rehabiliteringssenter og me er aleina i 3 veker. Og dagen etter han kjem heim so reise me på ferie. Så eg og lillegut teller dager til han kjem heim og ferie.

Go’guten sitte og ser på iPad mens eg kosa meg me tv. Han har bestemt at han ska ligga med meg no mens pappa er vekke 🤣 eg får visst ikkje større plass allikevel 🙈 men da skal eg overleva. I dag har eg prøvd å ta solfilm på vindu i bilen, men da fekk eg ikkje til. I tillegg fekk eg vepsestikk som gjorde at eg fekk allergisk reaksjon, so eg må skaffe meg allergimedisin før me reiser på ferie i tilfelle eg skulle få fleire stikk i ferien.

Måtte la bloggen venta i noken timar før eg fekk fortsette innlegget mitt. Var ein som trengte mamma’n sin. Litt snørrete og litt uroleg i kroppen, men e vel ikkje unormalt i varmen. Og so har me lufting og kanskje litt lite kledd. No skal eg snart sove, men litt serie på senga først.
Me hadde ein fin tur opp på hytta for snart 2 veker sia. Er så nydeleg utsikt der og me kosa oss alle 3.

Finaste plassen på jord, men godt min pappa har sekshjuling 🤪

Og så må eg skryte litt av min flinke sambuar som har komt inn på skule i dag for å bli erfaringskonsulent og vil hjelpe andre 🤗 Me er så stolte av deg 🥰🥰

Ynskjer dere alle ei riktig god natt 🌸 ta vare på kvarandre 🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg