Formen er på veg nedover…..

God kveld, bloggen 🌸

Formen er dalande og det er ubehageleg for meg. I går hadde eg ein forferdeleg dag, men fekk besøk pappa og drikke kaffi. Lillegut fekk og seg ein tur i bilen som han fekk til bursdagen sin. Da gjorde dagen for han og delvis meg. Når me kom heim så vart da i seng for min del og der sov eg litt, men slappa mest av. Hoveverken gav seg litt nett før eg sovna, men var ikkje vekke før eg vakna i dag. Eg sov lenge og hadde ikkje sjangs te jobb pga ryggen som har slått seg vrang og masse smerter i heile kroppen. Sånn er da å lever med fibromyalgi. Ingen dag er like. No har eg lagt meg i senga for kvelden og skal bare høyre musikk og lese bok, viss ikkje min kjære vil sjå litt tv med meg. 

Da er hardt å være så mykje plaga med smerter og være småbarnsmamma, men planen er å snu ting til positivt og nyte meg av verktøy som kanskje kan hjelpe meg å føle bedre. I måro skal eg på trening med studenten som eg har noken ganger no pga eit skuleprosjekt på høgskulen. Da hjelper meg, men må dessverre avlysa av og te 😔 

I måro skal eg bita i meg og reisa på trening for eg treng drivstoff på bilen og strømpebukse til ettermiddagen sidan me skal ein tur og eg føler for å sjå litt normal ut. Når formen er dritt så lika eg å stella meg å sjå litt fin ut 🙈

Go’guten Milo 🐈‍⬛💙

Masse kos i denna guten eg har på fanget i kveld. Han krever kos og søke mest kos når eg har lagt meg i senga 🥰🤩

Ekje langt vekke Nikki heller 🐩💜

No skal eg lesa bok og kosa meg med varmeputa i nakken før eg ska sova. Ynskjer dikka ei god natt og ta vare på kvarandre 🫶🏻🌸

https://spleis.no/saramichelle del gjerne og sto i forrige tysdags Se&Hør om henne og familien 🥰💜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg