Formen er heilt ræva….

God morgen, bloggen 🙂

I dag er da ikkje heilt dan store dagen. Sove dårleg, hatt liten plass og eg skjønnar ikkje heilt koffor. Eg veit hovet mitt er på høggir til eg får noke meir svar ang jobb og da å begynna tidleg. Eg kjenner veldig på kor eg sliter med å komma meg opp om dagane. Sjøl om lillegut vekke meg tidleg so er eg stuptrøytt og ikkje i form. Eg håpa eg kan få litt svar i dag sånn at kroppen og hovet kan roa seg litt før ferien starta i måro. Da stikker me te Hunderfossen og eg gleda meg masse, men grua meg og sidan formen er som dan er. 

Håpar eg får ein ferie sånn at eg, gubben og lillegut kan kosa oss på ferie og eg føle meg ikkje sleten heile tiden 🙁

No skal eg inn litt på jobb og so dyrlegen med Nikki. Håpa dikka adle får ein fin onsdag og virkeleg tar vare på kvarandre 😉 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg