Ferien er starta :-)

Da sover mine 2 guter og eg kan skrive ein liten blogg 🙂 No er vi på Hunderfossen og skal kose oss her til søndag. I morgen blir da ein tur i parken og me gleda oss te å sjå ka lillegut vil og tørr. Håpa da blir så fint vær at vi kan bade litt og når me først skal være i parken heile dagen nesten 🙂

På veg til Sognefjellet 
Cruiseskip i Skjolden 😉
Hytta 🙂
Utsikten fra uteplassen 😉

Formen er litt både og, men eg gleda meg til dagane her med gutane mine. Eg får ta dagane som dei kjem og så henta meg godt inn når eg kan. 🙂 Ha ei god natt og så får eg sjå om da er litt bilder å dele i morgen. Blir mange bilder med lillegut for å bevise gleden i han og opplevelsen vi har. Familie heim likar å få snapen og sjå at han kosa seg <3

Natta 🙂 Ta vare på kvarandre <3
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg