Familietur, men mest bilder ;)

I går når eg vakna var snøen vekke og eg var knapt klar til kurs, men det gjekk fint. Etter kurset var da heim og pakke bil og komme oss te Halden og verdens beste venner 😉 Vi kom litt seint fram, så fekk ligge i utestova sjøl om me sku ligga inne. Er så takknemleg for da.

Einaste eg reagere på er vinden og at eg egentleg er veldig sleten 🙁 Men i helga ska eg storkosa meg me gutta mine og gode venner 😉 <3

 I dag har vi hatt litt familietid og så har vi kosa oss alle saman ilag. 
Eg og min gode venninne var på festningen og tok bilder av solnedgangen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg