Ettermiddag og grått vær

I dag er da skremmande grått og surt ute. Temperaturen er lavare og kroppen min er ufyseleg. Nakken er ufatteleg stiv og kroppen er tung. Fibro’en i kroppen min likar ikkje lave temperatura og verre blir da når vinteren kjem meir snikande. 
 

Kroppen er tung og verkande og da er da tyngre å være heime aleina med gutungen. Men i dag syns eg da har gått fint. For mens han kvilte så satt eg med straum og hekla juleløpar. Om dan blir ferdig er usikkert. Men da hjalp med at eg fekk slappe av mens han sov 😉

 

No er me på middagsbesøk og kosa oss. Men lyte snart heim igjen og legge lille gut. So ska eg male siste rest som manglar på kontoret vårt 😉

Ha ein fin onsdags kveld alle saman 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg