Endelig jobb igjen ette 1 veka ferie 👍😁

Utsikten fra skrivebordet på jobb 😊

No er eg tebake på jobb igjen etter 1 veka med ferie der eg har gjort litt, men mest plaga med rygg som har slått seg vrang 😔 eg håpar dan skal bli bedre etter kvart og eg har ein behandling sia som eg ska nyte til det fulle. Da er godt dei er gratis timar ellers hadde eg vært konkurs. Da er dyre tima, men da er verdt da 👍 eg har ein god mann og ei god venninne som gav meg gavekortet for at eg sku bruka da. Syns da va litt for langt å reisa for ei behandling 🙈❤️

I dag jobbar eg med skjermopptak for å kunne lage video’ar seinare. Og innimellom lese eg om lavkarbo. Eg faller fort av laset viss eg jobbar med ein ting heile tiden. Difor tar eg pause mellom skjermopptaka og litt. No skal eg prøve meg på eit nytt opptak før lunsj og mat. Syns dan nye dietten med lavkarbo er interessant og spennande. Ting tar tid, men eg kjem meg meir og meir inn i dag. No håpar eg at eg kanskje kan laga knekkebrød i måro 🤞 da hadde vært kult.

No skal eg jobba vidare 😁 Ynskjer dere alle ein fin dag og ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg