Ein veldig nødvendig venninnedag ;-)

God kveld, lesara 😉

Sliten og trøytt, men veldig glad <3

I kveld er eg sliten og trøytt, men veldig glad. Dagen i dagen på køyretur me ei venninna var noke av da eg trengte no. Har ein liten gut som er litt vrang mot mamma og pappa når me er ilag så da fekk dei seg litt aleinatid, men med ein gang eg kom heim vart han vanskeleg, men han var snill ved senga og sovna egentleg ganske fort. 🙂

Ein fin køyretur med masse regn, latter og skravling var godt for oss begge 2. Litt tidleg syns eg da er på morgonen, men da gjere godt og. Detta er ei dama me nydeleg stemma og da få noken minuttar med sang er tipp topp. Gleda meg allerede masse til søndag for da skal eg væra med ein tur te før denna dama flytta vekk fra bygda. Men da blir noke ein tur på besøk så fort eg har fått spara meg opp litt te turen 🙂 håpar gubben og lillegut vil væra med og. <3 Men no blir da snart senga for eg har ein forferdeleg hoveverk. 

Forandra te fleire farga, men ikkje når me køyrte 😛
Fekk spandert middag <3

I måro er da litt rydding og kos sidan alle saman er heima. 😉 <3

Ynskjer dere ei god natt og ta vare på kvarandre 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg