Ein mykje bedre dag :-)

God tysdag formiddag alle saman 🙂

Ska bli vaskeklut 🙂

I natt vart da soving me lillegut sidan han ikkje ville ligga aleina. Eg la meg heller inn te han og me sov godt begge 2. Synd han ikkje vil ligga aleina alltid 🙁 men da snur vel ein dag 🙂 

I dag er da roleg dag med strikking og serie før eg skal ned og handle innholdet til påskeegget til lillegut. Me får besøk av familie på fredag og skal grilla og gøyma påskeegg 🙂 da blir kjekt for ungane å leika i snøen og so leita etter påskeegg 🙂

Fått ny isbitmaskin og er veldig fornøyd 🙂

No håpar eg dagen blir bra og at angsten og smertene ikkje blir for sterke. Ynskjer ein bedre dag sidan dei siste dagane har vært dritt og ubehageleg for alle. Gubben er i skogen og eg har lova lillegut og henta han, so da blir han glad 🙂 eg blir alltid glad når eg ser han so da e da beste som kan skje 😉

Ynskjer dere alle ein fin tysdag og ta vare på kvarandre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg