Ein litt uvanleg dag 🙈

God kveld, bloggen 🌸

Kosar meg litt ute 🤗

Ja, no sitter eg ute på verandaen og kjøler meg ned litt. Ja, eg som ikkje likar når det blir for kaldt, men detta va litt godt. Har egentleg ein ræva dag, men avslutta bra til tross for smerter og fibrotåke. Ja, for mår ting går i mot meg så begynner eg med noke som sliter meg fullstendigt ut i heile måra kanskje. Eg har potta om 2 blomstra inne og so har eg potta 2 lyng ute og hengt dei på veggen i nye potter som eg kjøpte på Jysk i dag til 50kr stk. Veldig fine og billige 🥰 Kjøpte og 2 insekthotell som eg og lillegut skal ha mest nytte av til neste år, men var jo tilbud på dei og til 25kr stk.

Flotte veggen min 🥰 mangler bare å bli malt no 🙈 pottene på veggen er fra Jysk 🤩
Insektshotellet 🐝🐞

Min kjære var så snill og hang opp gardinene i stova, men han viste ikkje at eg ikkje hadde vaska vindua enda. Vart fornærma, men eg er litt kontrollfreak og lika å gjera ting på min måte eller så får eg ikkje sova og styrer på heile natta. 🤪 Men han tok ned igjen sånn at eg da fikk vaska vindua og karmen og så hang eg dei opp igjen sjøl og. Kan ikkje be han henge dei opp igjen enda ein gang.

Sånn vart stova 🤩

No sitter eg ute og får i meg litt kvelds før eg skal opp i senga og lese bok. Har vært på jobb i dag, men ikkje på jobb. Hovet mitt har ikkje heilt hengt med meg 😔 satsa på eg er bedre te onsdag når eg skal på jobb igjen 👍🤞

Ynskjer dere ei god natt og ta vare på kvarandre 🌸🥰🫶🏻
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg