Ein kald dag ute i dag 🥶

I natt har da vært nede i -4 grader og da merkes i hus og kropp. Å komma seg opp i dag va ufatteleg hardt. Trøytt, sleten og kroppen er tung. Merka godt at vinteren er på god veg og ein kan begynna å kle seg varmare om dagane.
I går var eg hjå naboen og spelte radiobingo, men da va lika dårleg gevinst denna gangen som forrige veka. I går va og ein tung dag. Virka so eg ikkje kom meg i gang og er veldig tung i kroppen. Mest lyst å ligga å sova eller sjå tv. 😔 lenge sia eg ha hatt da slek, men sånn er da med denna sjukdommen. So eg gleda meg meir og meir til Førde sjøl om eg veit da kjem te å tapa meg for energi, men kanskje da kan gi meg meir energi enn å ta? 🤔

Fine himmel i går kveld 🫶🏻☺️

Ynskjer dikka ein fin torsdag og ta vare på kvarandre 🫶🏻🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg