Ein heilt vanleg onsdag ☀️

God dag, bloggen

No skal eg snart gjera meg klar for samtale som er ein del av arbeidstrening. Da blir godt å komma ut av huset, men skulle gjerne følt meg bedre. Har ein rygg som har vært smertefull sia mandag og da er tøft når ein er aleina heim me ein liten gut. Men eg var heldig i går som fekk eta middag i ro mens han var med besteforeldre. Besten dreiv å spreidde møkk på beitene våres og da er sønnen min veldig klar for å væra med besten og køyra traktor. Eg fekk eta middag. Satt pao klessvask og egentleg slapp av litt. Ryggen er fortsatt smertefull, men eg klara å ta meg av guten og litt i huset. Eg skal prøva å få orden i løpet av morgendagen sidan eg ikkje har så mykje på agendaen etter ein tur til helsesøstra og levering i bhg.

Ynskjer dere ein fin dag 🍂🍁 ta vare på kvarandre og nyt sola ☀️🧡🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg