Ein heilt vanleg mandag?!

God kveld, bloggen 🌺

I dag har da vært nesten ein heilt vanleg mandag med jobb, handel og middagslaging. Men sidan eg bestemte meg for å ordne meg eit kontor so har ting skjedd og eg begynna å komma i mål, men da tar litt tid sidan ting ska flyttast og ryddast. Eg er nok ikkje heilt i mål med ryddingen i dag for da er ein kropp som seier stopp og da må eg høyra ellers blir morgendagen ikkje god. No er gubben oppe og legger lillegut, mens eg skriver blogg og ordner gjennom papir. Fant heldigvis papira eg skal ha med til Florø neste fredag sånn at eg får svart på skjema før eg reiser. Men eg har igjen ein par ting som eg må ordna til kontoret mitt før da er heilt på plass.

 

Før:

Eg skal jo selvfølgeleg legga ut bilder i måro når eg er ferdig med alt sammen. Da er greit å ha fri i måro sånn at eg kan rydda meg ferdig og bruka tid på å ta pause og ikkje stresse. Eg merka eg er sleten i dag etter å ha hatt ein unge som har vært litt sint i ettermiddag. No håpar eg bare han ikkje blir samme i måro. Men eg skal slappe av på morgonen med god frukost og serie før eg begynner her inne igjen. I morgen ska eg og skrive liste over kva som er lurt å ete og ikkje lurt. Da er med tanke på kosthold og fibromyalgien som er ganske so sterk for tiden. Spesielt når da er snø, vind, regn og forandring på gradene 😔

Eg bare håpar at da ikkje blir alt for mykje meir snø framover og at me kan håpa på ein tidleg vår her me bur. I fjor hadde me liggende snø 17 mai og da håpa eg me slepp i år. Kanskje kan me få gjort litt på huset og sånn at eg kan setta boblebassenget mitt og tidligast mogleg 🤞🏻🥰

Og eg må ha ein liten skryt på slutten. På laurdag so var me på ViteMeir senteret og møtte Bjørnis og Sophus. Lillegut va nok litt redd, men klarte å ropa på Bjørnis og fekk han te å dansa pluss at han gav han highfive ☺️

Eg kjente etterpå at eg var sleten, men da gjorde godt for meg å væra med å kunne leika litt med lillegut og ikkje bare senda han og gubben avgårde 🤩

No skal eg sitta litt på data´n før eg skal legga meg. Kjenner eg trenger ei tidleg seng i kveld pga nakkesmerter og sleten kropp. Ynskjer dere alle ein fin kveld videre og ta vare på kvarandre 🫶🏻 Eit smil kan væra nok for at noken andre får ein god dag/kveld ☺️🌺💞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg