Ein fin tur i sola er behandling for sjela :)

Hei og god skjærtorsdag 🙂

Hærleg vær 🙂

I er formen fin utenom ein rygg som fortsatt er vond, men da er ein bagatell når ein ser været og kan væra ute og kosa seg. Lillegut søve og eg sitter på nedsia og kosa meg i sola med Rammstein på øyrene. Da ha blitt min terapimusikk og da hjelpe veldigt. Spesielt nye sangane so eg gleda meg ekstra te albumet kjem i slutten av mnd 

Angsten er foreløpig roleg i dag og da er godt. Ingenting er bedre enn da 🙂 Etterpå blir da tur på grava te svigermor, besta og besten <3 savna dei masse 🙂

No skal dere få litt bilder fra turen me go’guten 🙂 Ha ein fin skjærtorsdag vidare <3

https://m.facebook.com/#!/groups/305789308362691/?ref=group_browse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg