Ein bedre dag :)

Dagen i dag har vært bra. Starta med kurs i 2 tima og so vart da heim og rydda vekk klær som lillegut ha vokse ut av. Rart å tainka pao at han snart er 2 år 🙂 

Middagen laga eg og sambo ilag og da vart marinert kylling med fløtepoteter og saus. Da va godt. Gjorde klar kyllingen før eg henta go’guten i bhg. Han har sagt so masse «mamma» at eg va glad eg henta han. Og i allefall når eg såg gleden i heile han når eg kom. 

Med tanke på at eg har fatigue som tillegg te fibromyalgi, betyr da at dagane mine er ikkje like og fordela kva eg gjere ut over dagen bør bli min prioritering framover sånn at eg får bedre daga når da blir kaldare. Heldigvis er ikkje snø’en komt, men eg merker da er kjøligare og da treng eg meir klær.

Sjøl om eg har gått opp i vekt, så hjelpe ikkje da når da er kaldt. Kroppen er tyngre og smertene er håplause. Eg har vært mykje fram og tilbake på kva eg skal gjere med tanke på vekt og økonomi. Det kostar ein del å parkere i Sogndal for å trene og det er kanskje ein viktig del for meg å trene. I morgen skal eg på trening for første gang på lenge og eg grugleda meg litt. Eg veit da gjere godt, men eg er ein person som tenker negativt og. Kanskje meir smerter og meir sleten, men da går øve. Viss eg klara og snu hovet mitt og gjera da til positivt der smertene blir mindre og kanskje tallet på vekta og, er jo da veldig positivt.

Min sambo er leiar for Rusettervernet her me bur og no har eg takka ja til å stå som pårørande kontakt. Da blir spennande for meg og da betyr kanskje vekk noken dagar av og til for å reise på kurs. Eg er ikkje dan mest sosiale av meg så kanskje detta kjem til å gjera godt. Viktigaste for meg er familien min og at me har da kjekt ilag. Dar har eg litt å ta tak i for å komma meg i form og bli enda meir aktiv med gutane mine 😉

Havrekjeks med sjokolade og nøtter 🙂

I ettermiddag har eg kosa meg med go’guten vår og eg fekk laga havrekjeks med nøtter og sjokolade som er sunnare enn ein sjokolade sidan eg brukar grovt mjøl, kokos sukker og 70% kokesjokolade. No prøver eg og sambo og komme dit me var for snart 3 år sidan, men ting tar tid. Og dan tiden må me ta for at me ska klara å få til eit langsiktig livstilsendring. 
 

Og så venter eg på godkjenning av søknad om gjeldsordning. Da blir ein ny kvardag for meg, men eg må vel snu. For nå blir det trangt i økonomien framover. 
 

Gleda meg til jul 😉

Alle som kjenner meg veit eg er glad i snø og jul. Har bursdag ganske tidleg i desember og skal no prøve å gjere det beste for å lage ei god jul og kanskje fine julegaver 🙂

Kosa meg 🙂

Avslutta kvelden med handballkamp og litt meir tv før da vart kveld. Ynskjer alle ein fin torsdagskveld vidare og ei god natt 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg