Ein annerledes dag enn eg trudde ;)

Skifta på senga 🙂

Eg skifta på senga og spray me litt godlukt sånn at da vart ei god lukt på nyvaska soverom 🙂 Eg fant ut eg skulle lika godt støvesuga og vaska sidan eg skifta på senga. Etterpå pakka eg klær te turen me ska på torsdag. Da ska bli herleg å komma seg vekk å ikkje tenka på smerter og husarbeid 🙂

Laga middag når gutta var komt heim sidan min kjære hjalp far min i fjøsen. Når me hadde ete mat so reiste gutta for å henta hengar og eg rydda opp og so gjekk eg og Nikki oss ein tur sidan da var oppholdsvær 🙂

Eg lika å ta litt bilder når eg går tur og so har eg begynt å tenka litt meir positivt og da er vel bra håpa eg. Eg har hatt ein egen evne te å tenka og snu ting te negativt og da har ikkje vært positiv effekt for meg. Eg har ein del å jobba med, men er på god veg og da egentleg ein del sjøl. Men no er da straz senga for eg syns da er kjekt å stå opp om morgonen med go’guten vår 🙂 I morgen er da pappa som ska levera, men eg ska tidleg opp og so er da fysio-time før heim og nett shine bilen før turen 😉 Smertene har eg kjent, men ignorert. Alt for å ha bedre daga og ekstra energi me go’guten 😉

Ynskjer alle ein strålande kveld vidare og ta vare på kvarandre. Og taink på dei som kanskje sliter og trenger ekstra støtte. Alle er viktige, men taink ekstra godt på venner og familie 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg