Ei travel veka 🙈

God kveld, bloggen.

No sitter eg på kontoret mitt og kosar meg med go musikk og avslapping mens eg ventar på mine gutter. Ein har vært på besøk sia bhg og gubben ha vært pao møte. No sitter eg å fundera på møte mitt i måro og korleis da kjem til å gå. Har møte med nav og håper eg kan få avklart ang 100% uføre og ein VTA plass der eg er no på arbeidstrening. Stortrivs dar og kunne ha tainkt meg å fortsette. For no kjenner eg at eg har landa på rette plassen og da er noke eg kjem te å trivs med. Eg må bare finna ein balanse på jobb, trening, kjæreste og mamma, men da håpar eg kanskje eg ska klare litt bedre når da blir varmare ute og smertene ikkje er so intense som dei er no.

Minuset for min del er jo at eg ikkje ser sjuk ut og da er vel da mange kanskje kan reagere på, men da er ein del som skjer i livet våres og da tar ei stund før da roa seg for oss voksne ihvertfall. Me prøver so godt me kan med å ikkje la lillegut bli påvirka, men da kan jo skje. Eg er på ein måte glad han er liten og ikkje skjønnar so mykje enda.

Eg har ei hand som ikkje er så innmari beghageleg for tiden. Da er værst for langfinger, men begynner å merka da i ringfinger og opp til albuen og. Da er vanskeleg å køyra med støtta av og te, men eg har funne min teknikk. No håpar eg bare eg får igjen bilen i måro sånn at eg kan gjera meg klar te Førde og ei natt på hotell før eg skal tidleg avgårde til smerteklinikken fredags morgon. Da blir godt med aleinatid og litt eigenpleie før eg skal til Florø først og so te Voss i 120års feiring fredag te søndag med familien. I min familie so er da mange runde dager detta året. Starta med min bror og far som har no te helga.

Eg håpar at eg får ei fin helg og at smertene ikkje tek heilt overhånd. Eg sliter jo og med fatigue so håpar tiden med eigenpleie, take away og film kan hjelpe 🌺🫶

No kom gutta so da er da kveld og snart natta herfra. Ha ein nydeleg kveld og ta vare på kvarandre 🌺🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg