Ei lang veka :)

Denna veka har vært både utfordrande og tøff. Eg har ingen å skylda på enn sjukdommen min. Eg skal ikkje klaga for mykje for eg har hatt mange gode dager og 🙂

Nydeleg sol 🙂

Eg har begynt me heimalaga julegaver og adventsgaver 🙂 planlegger litt rimelegare julegaver sidan eg har fått gjeldsordning. Da er min eigen feil, men no rettar eg opp i da heldigvis 😉

Regnbue 🙂

Fredag fekk me besøk sidan foreldra mine reiste på tur og tantebarnet hadde fått tilbud om å stie fredag te søndag. Da var han veldig glad for 🙂

Søndag kveld og i morgen tidleg er da eg som gir sauene mat og da går egentleg greit. Eg tar da me ro og stressa ikkje. 
 

Glad for mat 🙂

Natt til laurdag var ein lang natt. Eg sovna greit om kvelden, men vakna av uro i kroppen. Eg låg 1t i senga før eg gjekk ned i stova og satt dar til dei andre vakna. Smerter og mykje tanka vart da pga søvnmangel. Eg er innmari svak for søtt og salt og har gått opp i vekt sidan eg fekk lillegut. Merker voldsomt på kroppen at den er verre og eg må gjera noke me da. Eg håpa eg klara da for min eiga helsa og min familie. Eg veit eg er svak for kommentara og får ikkje alltid positivt, men klara eg å visa vektnedgang og bedre aktivitet so kanskje folk vil snakka positivt og ikkje negativt.

Eg er og negativ i mine tankar, men må prøva å snu da til da positive. Men er da noken som leser bloggen og har gode råd, gi gjerne ein tilbakemelding. Eg treng da sårt. Da går ut over tankane mine foran speigelen og ilag med familien 🙁

Slapper av og tenker 🙁

Ynskje alle ei god natt og ei god veka 🙂 Ta vare på kvarandre og støtt kvarandre 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg