Ei elendig natt på sofaen 😔

I går hadde me ein fantastisk dag og kosa oss masse med familien vår 💛 Gjekk tur, grilla og eg lærte meg spelet Skipbo. Da va so kjekt, men eg kjenner at eg sliter litt med å bli frisk igjen og var ein del smerteplaga…. Sleten i kroppen og hodet er tungt pga forkjølelse 😔 I dag vakna litlegut litt før 07 oppe på loftet med pappa’n sin, mens eg vakna og hadde nesten ikkje stemma 🤣 Da va kanskje fredeleg for dei 🙈🤣

No skal me snart sjå om dei andre er vakne og bevega oss inn i hovedhuset til frukost. Litt sosialt og hygge før me reiser er medisin 🫶🏻🌸

Ha ein fin søndag rundtom og ta vare på kvarandre 🫶🏻🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg