Eg skulle bli glad i å trene?? 🙈

Glad i å trene

Eg har egentleg aldri vært glad i å trene, men no føler eg at eg har ”abstinensar” sidan eg ikkje orkar å trene pga forkjølelse. Difor håpa eg at ein roleg dag på sofaen men guten er i bhg hjelper. Vil gjerne tilbake på trening igjen og litt meir styrke og lengre tid enn eg hadde fredag. Jo, meir eg tar i jo bedre blir da. Men so fort eg merka litt meir bedring reiser eg på trening om so da blir ettermiddagen 👍💪

Viktige ting når ein er forkjøla 🤧

Håpar bare hoveverken gir seg før eg skal henta lillegut i bhg. Hadde vært digg uten dan 😔

Ynskjer dere ein nydeleg onsdag vidare og nyt nest siste dagen i august 🍂🍁🧡

Ta vare på kvarandre 💛🧡🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg