Borte bra, men heima best ❤️

Borte bra, men heima best seie vel som regel alle sammen som er på tur. Forkjølelsen er ikkje bedre og eg har brukt tiden ette eg kom heim på å prøve å bli bedre. Men da er ikkje enkelt når ting skal gjerast i huset og eg kan ikkje legga alt på sambuar heller. Men litt ekstra glede og kjærlegheit etter ei helg me gjengen er eigentleg god dose medisin for oss alle ❤️



Sjølv om natta var dårleg og kroppen ikkje var heilt med so kosa me oss alle 3. Eg er veldig lei meg når eg ikkje klara å gjere ting med lillegut som eg ynskjer, so er eg glad for opplevelsane ilag ☺️
Eg har heldigvis klart å komme meg på trening aleine uten hjelp og andre som er med, men da er for å få kroppen til å fungere bedre og klare å være med på meira ting med sønnen min 🤞🤞

I slutten av juli kjøpte eg meg ny bruktbil og er ein bil som fungera bedre for meg med tanke på dan er høg, bedre sittekomfort og eg slepper å bøye meg så masse når eg skal ta inn og ut lillegut fra bilen og bikkja fra bagasjerommet 👍 Den hadde vi opp til Ulvesund fyr og eg køyrte tur/retur uten å merke smerteplager og da har vært viktigt for meg 🙃🙃

Utsikten fra ferja 😊
Veldig klar for Rosenborg kamp 🤩

I måro er da mandag og ny veka. Eg håpar forkjølelsen har roa seg sånn at eg orka reisa på trening før avtalen min. Litt meir rutine og kontroll på dagane er veldig greit å få i orden før vinteren kjem og ein blir meir smerteplaga av kulden. Nå er da siste omgang i Rosenborg kampen og så blir da tidleg seg på denna frøkna. Eg kjenner eg treng å hente inn igjen søvn.

Fant flått på denna frøkna etter helga 🙈

Ynskjer alle ein fin kveld vidare og ei god natt når den tid kjem 🫶🏻 Hugs å ta vare på kvarandre ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg