Barnefri og hotellhelg på Nordfjordeid :-)

Solnedgangen i sentrum på Nordfjordeid i går kveld 🙂

God laurdag alle saman 🙂

Lenge sia eg har oppdater no, men har vært mykje som har skjedd på godt og vondt. No er eg og gubben på Nordfjordeid og årsmøte. Me har ikkje med oss lillegut for han er hjå tanta si og kosa seg dar 😉

No er da snart vår, men me vakna opp te snø og litt kaldt. Håpa da e berre no før påske da skjer. Eg kjenner behovet for varmare vær og meir stabilt hadde vært toppers for dan veldig påvirka fibrokroppen min. Men no fekk eg vært på trening torsdag og fekk eit nytt program eg ska prøva framøve. Da va faktisk eit program som virka litt motiverande og eg håpa eg klara å bli bedre i kroppen og er klar for meir sprell og moro med sønnen te sommaren 🙂

Da er ei stund igjen te da er skikkeleg vår og varmare hjå oss, men så fort nattefrosten har slept so blir da opp med boblebadet og bruka da oftare enn før. Noke av da besta som eg har investert i og eg håpa eg får med sønnen ein gang oppi dar til sommaren. 

Legger ut litt bilde sia sist 😉 Ynskjer alle ei strålande helg og ta vare på kvarandre 😉

 

Ein liten fin ein 🙂 

 

Litt bilde vart da ja 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg