Akkurat no eg eg skuffa over Helse Norge!!

Ka skal eg seia?… I dag føler eg meg skuffa over helse Norge og helse Førde. Men fastlegen i Sogndal hadde ikkje klart å senda skriv te Førde og melda meg inn so da vart ein del venting i begynnelsen. Stakkars gubben so måtte venta i 4 tima so og sei før han fekk reisa heim igjen. Dei finner ikkje heilt ut ka som feiler meg og såg egentleg ikkje behov for innleggelse, men når du har så intense smerter som er har no så syns er dei burde gjere meir. Eg veit korleis da er å ha smerter sidan eg har hatt 2 ryggprolaps og går no med konstant smerter pga fibromyalgien. Viss ikkje dei vil gjera so mykje utenom ein MR etter kvart, so skjønnar eg ikkje korleis da skal gå heima…. Eg fekk smertestillande no av sjukepleiar, men ka er poenget når dan ikkje virka?!!!

Etter å ha vært nede i akuttmottaket i 4 tima +|- so må eg sei da var godt når dei sa eg sku væra her i natt. Men framleis er dei usikre. Akkurat no kjenner eg at kroppen jobbar med noke spesielt på høgre sida av kroppen min. For litt sia so fekk eg ein sterkare tabl, men eg kjenner kroppen jobba me noke som eg ikkje finner ut av. Eg holder tlf i venstre og skriver litt med høgre og da er nok til at eg har intense smerter. Eg håpar dei ikkje vil skriva meg ut i måro, men finna ut ka som virkeleg feila meg. Eg føler meg ikkje trudd på og nesten litt dårleg behandla av helsevesenet 🥺

No skal eg prøva å sove, men er usikker pga dei intense smertene. Håpar i allefall dere andre har ei god natt 🌸 ta vare på og støtt kvarandre så godt dere kan 🫶🏻

God natt, bloggen 🧡☺️

1 kommentar
    1. Hei ta kontakt med oss vi har kurs i Førde kl 18-20 i morgen 11.4
      Wenche deler sin erfaring med tang som helse bedring etter 26 år med fibromyalgi.
      Hilsen
      Wenche og Svein

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg