Å ha avtale fast 2 daga i veka er uvant….

God kveld, kjære lesara 🙂

2 søte kara på matjakt 🙂

I kveld må eg sei eg er sliten og trøytt. Etter ei helg med febersjuk unge og veldig mykje ”mamma, mamma” so kjenner eg kroppen er sliten, men har vært verre. Sidan lillegut va sjuk i dag so fekk eg besta til å passa mens eg var på jobb. Har begynt med å møte 2 dagar i veka på jobb/samtale. Da kjenner eg er uvant. No prøver me å finna ut ka eg har lyst til og korleis kroppen takla da å jobbe igjen. Eg må sei eg håpa 100% uføre og VTA (varig tilrettelagt arbeid), men da finner me vel ut av. Da skal i allefall ikkje gå ut over lillegut og at mamma må ligga på sofaen for at eg er for sliten.

No har eg lagt meg i senga og ser på tv for å henta meg inn igjen litt. Eg håpa at da blir oppholdsvær te helga sånn at eg får ordna med grønnsaker. Eg er redd for dei som eg sådde inne, men bedre lykke neste år 🙂

Blir veldig glad kvar gang endene dukar opp 😉 <3

Ynskjer dere ein fin mandagskveld 😉 ta vare på kvarandre og dei rundt deg som sliter <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg